miercuri, 7 martie 2012

Indecente atingeri

"aritmetica vieţii nu este o ştiinţa exactă"...




Astăzi,
pentru o singură zi,
închiriez terasa sufletului meu!
… dar adu-ţi un scaun, străine,
şi vino cu vorbele toate
mie, mi-au rămas doar aşteptările
îngrămădite, alandala,
în neliniştea unui trup de femeie
şi-un ochi de  ploaie.


Pentru o noapte,
mă voi preface-n ţărm
doar pentru tine, străine!
... alungă-mi umbrele,
deşi a mai trecut un veac
sunt tot acolo, învăluite în amar de ceaţă,
n-au obosit să pândească
un semn că te-aş putea vrăji
cu freamătul de-nceput al dansului în doi
înnobilând  a  vântului despletire
cu suspin incandescent de şolduri rebele
şi emoţia unor sâni  înmugurind în aceeaşi arcuire.
Simple trăiri,
numite în şoaptă, de  mii de viori
indecente atingeri.
-14 mai 2011-

6 comentarii:

  1. Eu vin, dar vreau sa raman pe terasa sufletului tau o vesnicie.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Un Anonim, fără de nume... și-o veșnicie! O primăvară blajină cu terase frumoase.

      Ștergere
  2. ..plăcută terasă.
    Bucuriile să fie cu tine cât mai des.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Clipe prinse-n piuneze de cuvinte.
      Să fie bucurie și pe strada ta, dmd.

      Ștergere
  3. Chiria cred ca a fost prelungita odata cu aceste versuri minunate

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Mulțumesc. Mă bucur să-ți regăsesc cuvintele și aici.

      Ștergere

Faceți căutări pe acest blog