miercuri, 18 iulie 2012

Într-un ecou fără de timp



Fă-mi loc, 
în gândul tău, 
pe-o vară,
cuvintele domol 
să ne alinte,
să ne uimim 
c-o ploaie de lumină,
și însetați să ne sorbim,
mi-e dorul o sete flămândă
de mare cu valuri în trepte.


Dansează cu mine
pe-o șoaptă de vreme,
ridică-ne deasupra lumii,
și tu și eu, 
știm
că mai presus de nebunie
mai tare doare 
lipsa ei.
Ignoră nedumerirea stelelor
privește surâsul lunii, 
se arcuiește atât de viu
că ar putea  topi 
chiar și  ghețarii de la pol.


Și apoi, eliberează-mă
să zbor
într-un ecou fără de timp,
secundă să mă pierd
precum aproapele-n departe;
născută sunt,
să fiu
doar o privire
făr’ de hotar și anotimp.

- 12 iulie 2012-

2 comentarii:

  1. Timpul e măsura vieţii în clipiri fără ecou, în sclipiri şi priviri ce zboară în lumină dincolo de răstimpuri.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Timpul e o curgere continuă, doar noi din nevoia unor certitudini facem raportări, ne luăm puncte de reper... dar toate-s aparente.

      Ștergere

Faceți căutări pe acest blog